"Parasztvakítózó" PR

cc6aa800-e280-11e3-b97d-4f5ae9e2bdc7_5408824120_0eeaef0548_b

Mai letisztázandó szavunk: “Parasztvakítás”.
Ez a PR-szlogenné degradált szóösszetétel csak akkor működik hatásosan, ha parasztnak érzi magát a célközönség, vagyis inkább egyes tagjai külön-külön. Ha ezt elérték, akkor vakíthatnak. – Ha TE – mint célközönség – nem vagy paraszt, akkor úgyis látod, hogy az a paraszt, aki mondja! – És különben is: bunkó az igazi, tisztességes parasztokkal szemben…
Hatékonyságát ez a PR-szlogen így el is vesztette az értelmes emberek között. Remélem tényleg így van, és remélem azok a PR-osok, akik ezt használják nincsenek tudatában annak, hogy visszafelé sült el a fegyverük. Mert a parasztvakítás jelentése: “nem azt mutatja, ami az igaz”. És ezt – a nem hülye – , úgyis látja. Ha viszont olyanra használja a PR-os, hogy hamisan vádoljon valakit, valamit, – a nem hülye – átlát ezen. Azaz a “parasztvakítózó” PR-os a paraszt… Értelmesen írtam le? 🙂

Szóval ne dőlj be minden “parasztvakítózó”-nak. Már hogy aki mondja valamire, hogy az az… érted, nem?

FacebookTwitterGoogle+LinkedInEmail
FacebookTwitterGoogle+LinkedInEmail